Fontos információk az ÓRA REGISZTRÁCIÓval kapcsolatban

KEDVES KLUBTAGUNK!

Szeretettel köszöntünk a  Seiko Club-ban , amely a Seiko Magyarország kezdeményezése. Az alábbiakban megosztunk Veled pár hasznos információt az óra regisztrációval kapcsolatban.

Az óraregisztráció érvényesítéséhez kérjük, hogy a klubtagsági fiókodban töltsd fel nekünk az órához tartozó jótállási jegy kitöltött oldalának másolatát. (Jótállási jegy hiányában kérjük töltsd fel vásárlást igazoló számlát. Ha nem tudod beazonosítani az órád referencia számát, kérünk tölts fel egy-egy képet az órád számlapjáról és hátlapjáról). Ez szükséges az óra pontos beazonosításához és az óra regisztrációjának jóváhagyásához.

A Seiko Club-ban teljes jogú státuszt azok a Seiko vagy Grand Seiko órák kaphatnak, amelyek hazai, magyarországi hivatalos kereskedőn keresztül kerültek forgalomba. Ha külföldön vagy nem hivatalos partnerünknél vásároltad az órát, akkor is elfogadjuk a regisztrációt, de ebben az esetben korlátozottan. Ez azt jelenti, hogy a nemzetközi garancia és minden olyan szolgáltatás, amit a Seiko nemzetközileg biztosít, erre az órára is vonatkozik, de a klubtagsági értéket az adott óra nem emeli, és a Seiko Magyarország plusz szolgáltatásai nem vehetők igénybe az órához kapcsolódóan.

Az egyedi sorszám megadása minden esetben 6 karakter kell, hogy legyen. Kérjük, hogy amennyiben a Te órád sorozatszáma ennél kevesebb (pl. limitált), a sorozatszámod elejét egészítsd ki a kellő darabszámú 0 (nulla) beírásával. (pl.: 333/15000 db = 000333)

Óra regisztráció törlés esetén az óra regisztrációt manuálisan mi tudjuk a rendszerünkben visszaállítani. 

A regisztrált órák elbírálása egyenként, munkatársunk segítségével történik, nem automatikus, ezért a regisztrációs igény elküldését követően szíves türelmedet kérjük.

Bármilyen kérdés és kérés esetén keress minket a marketing@seiko.hu e-mail címen.